مفتاح 24 ساعته است

نسخه آزمایشی

مفتاح 24 ساعته است

نسخه آزمایشی

سه قفل با یک کلید!

مفتاح 24 | جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ | ۲ نظر

مفتاح 24: جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و عرض کرد: سه قفل در زندگی‌ام وجود دارد و سه کلید از شما می‌خواهم.

قفل اول اینست که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.
قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.
و قفل سوم هم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ نخودکی فرمود برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان و برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.
جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟!

شیخ نخودکی فرمود: نماز اول وقت شاه کلید است!


نظرات  (۲)

با سلام سایت مفید و آموزنده ای هست. من تمام مطالب سایت رو خوندم و هر روز به سایت میام ولی متاسفانه خیلی طول میکشه تا مطلب جدیدی به سایت اضافه کنید. تنها عیب این سایت همینه که امیدوارم برطرفش کنید.
چند وقت پیش که دفاع پایان نامه ارشد داشتم شبو تو ی خوابگاهی موندم و اونجا با ی خانم خوش قلب مشهدی آشنا شدم اون روز تولد امام رضا بود میگفت ما که اهل خود مشهد وساکن مشهد هستیم اگه امام رضا نطلبه ما رو نمیتونیم بربم زیارت .راستم میگفت چون اون روز خوابگاه بود...
خلاصه بحث کشید به حاجت گرفتن و ...شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانیو...اون خانومه  گفتن چون امام رضا صبرش زیاده تو دادن حاجت، ی سری به مرحوم نخودکی متوسل میشن و...
اتفاقا من هم فردای همون شب ی مشکلی داشتم و دوست داشتم حاجتمو زود بگیرم متوسل ب مرحوم نخودکی شدم و حاجتمو گرفتم ...
و اینطور شد که من کلی تو اینترنت راجع به این مرحوم سرچ کردم و الان هم همون مطلبی رو که ی جای دیگه هم خونده بودم اینجاهم خوندم و به حق قبولش دارم
و چند مدتیه تلاش عظیمی می کنم که نمازامو بخونم اما هنوز به اول وقتش نرسیدم اما از همین حالا عزممو جزم میکنم واسه نماز اول وقت و... هر سه ی اون قفل هم انشا الله به امید خدا برا ماهم گشوده میشه
علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی