مفتاح 24 ساعته است

نسخه آزمایشی

مفتاح 24 ساعته است

نسخه آزمایشی

توصیه آیت‌الله بهجت برای بخت‌گشایی

مفتاح 24 | جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۲۰ ب.ظ | ۲ نظر

به گزارش مفتاح 24، این مرجع تقلید در پاسخ به سوالی پیرامون بخت‌گشایی جوانان برای ازدواج می‌گوید: نماز جعفر طیار علیه‌السلام بخواند و پس از آن دعایی را که در کتاب زادالمعاد مجلسی آمده این دعا از امام جعفر صادق علیه السلام توسط مفضل بن عمر روایت شده است و در مفاتیح الجنان در ضمن نماز جعفر طیار ذکر شده است که در این هنگام خوانده شود، بخواند و در پی آن به سجده رود و تلاش کند که حتما گریه کند؛ گر چه به مقدار کم و همین که چشمش را اشک گرفت، حاجتش را از خدا بخواهد.

این عمل را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد و اگر نشد، بداند که یا کم خوانده و یا با اعتقاد کامل نخوانده است.

نظرات  (۲)

سوال از محضر آیت الله بهجت(ره): چند سال است که در کارهایم دچار مشکل می شوم که راهها به رویم بسته می شود، از  جمله در زمینه اشتغال و ازدواج، و هرچه از خدا طلب یاری می کنم، راه مساعدی گشوده نمی شود؟

پاسخ آیت الله بهجت(ره): بسمه تعالی زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید:(استغفر الله)، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آنها هم بگویید، برای اینکه امثال آنها پیش نیاید، و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید. والله العالم.(به سوی محبوب،ص83)

همچنین یکی از شاگردان آیت الله بهجت(ره) از قول ایشان نقل می نمودند که برای همسر یابی و ازدواج کردن، باید در روز جمعه یک ساعت قبل از اذان ظهر، نماز جعفر طیار را که در مفاتیح آمده بخواند و در سجده با تضرع و زاری از خداوند بخواهد تا گشایش در امر ازدواجش ایجاد نموده و همسری مناسب نصیبش فرماید و با اذان ظهر جمعه این را به پایان رساند. و هر جمعه این نماز را تکرار نموده و انجام دهد. تا انشاء الله به نتیجه برسد.

 

سلام
 بابا دمتون گرم چه سایت باحالی دارین خیلی ممنون
خدا قوت
اجرتون با امام حسین
تو این وقت شب سعادتی نصیبمون شد با این سایت پر از نور و معرفت آشنا شدیم
التماس دعا
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی